Det blir bara så.

Tyvärr så har jag inte skrivit på ett tag. Men tyvärr så blir det bara så. Mest för att jag umgås med pojkvännen och familjen så mycket jag bara kan. Och då glömmer jag de:)

Andreas är här hos mig den här gången här uppe med:) Och jag kan tala om en tråkig nyhet, att Amanda som jobbar i bagerit på jobbet ska sluta:( Tycker det är jättetråkigt.. Men då kan jag tala om att jag ska ta efter
hennes arbetsuppgifter. Man får hoppas att det kommer gå bra:P

Så nu har jag hand om:
 * Mejeri
 * Ost
 * Beställningar på kolinial
 * Viss räkning av kassa
 * Snart Bagerit

Haha man kanske skulle ha sökt till butikschefstjänsten;) Ne fy fan, det skulle jag verkligen inte vilja.
Men vi får se hur jag bestämmer mig för nu. För jag har ju sagt hela tiden att jag ska jobba här i först ett halvår, och sen ett år, och den 23 april blir det ett år. Så jag har ingen aning om hur jag ska göra. Men jag tror mitt nya mål blir nog att jag ska åka utomlands innan jag gör någonting annat.
För nu har jag inte kunna lägga undan några pengar alls, för jag har hållt på att laga bilarna och serva dom.
Och lagt ut pengar på en Tallinresa i maj:)

Så det blir nog att jag jobbar kvar ett tag till, för jag måste ju leva oxå:P Fast så fort jag får reda på vart jag kan söka till Dollarstore som ska öppna i Östersund, så ska jag söka dit:) Skulle vara sjukt roligt att vara med att öppna en ny butik igen:) Eller man kanske ska säga vara med och öppna en butik:P
Den som lever får se:P

Snart är det påsk oxå. Det kommer vara folk överallt och fylla så det heter duga. Så om ni tycker det är tråkigt under påsk hemma, ta er en tur till Åre/Storlien. De kommer hända grejer här:P Åk i sånnafall på skärtorsdagen:) Det är verkligen Norskendagen XD


Ne, en film kanske?

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0