En dag sent.

Hade inte riktigt tid eller lust att skriva på min 20 års dag:P
Fyllde då 20 igår, och nej, det känns inge annorlunda:P Det är ju typ standard frågan när man fyller år känns de som:P
Ne dagen blev inte som jag hade tänkt mig. Jag hade en sån himla huvudvärk, så jag var tvungen att gå hem från jobbet efter en och en halv timmes jobb. Så jag låg på soffan och sov en längre stund efter att jag och hjärtat hade ätit äggmackor:)
Det blev lite firande ialf, vi käkade tårta och en godbit ialf. Så man kunde känna att man fyllde år. Senare på kvällen kom Ida och Danne förbi och åt tårta med, så det var mysigt:)
Hade varit mer som en födelsedag om mamma och pappa + co kunde ha varit här med:) Då hade tårtan ialf tagit slut, istället för att kasta den:P

Blev hemma från jobbet idag med, och jag känner att jag verkligen behövde de. Sov till 13:00 och har bara slö idag och det känns bättre, men huvudvärken kommer och går. Börjar bli nojig över att det kan vara något fel:/ Men men..

Å idag fyller världens bästa Camilla Andersson 20 oxå:) Gud vad jag saknar att vara med henne, vi som hade det så himla roligt på Litsvägen.. Önskar att det kunde vara som då, om inte bättre:) Vi får ta och bli bättre på det här nu:)

Stuvade makaroner och korv till middag:P Lite sent kanske, men bättre sent än aldrig som jag säger:)

//Jag

P.s Fick presentkort på systemet av gubben min<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0