Snart semester

Åh vad jag längtar efter min semster nu. Nog för att det ser ut som att jag bara blir hemma och ska inte göra något speciellt i 3 veckor. Men man vet ju aldrig vad man hittar på:P
Kom gärna med förslag som man kan göra?

Sara och Jeppe ska flytta in i en egen lägenhet nu oxå, och snacka om att jag blev sugen på en egen då! Även om jag bor i en egen uppe i Storvallen, men det är inte samma sak, jag kan inte sätta upp så som jag vill ha det, och det är ju som redan möblerat, så det är ju som inte mitt:S
Men för hoppningsvis så kommer väl jag och min käraste snart flytta ihop, hoppas jag ialf:)

I morron blire jobb.. Lite störigt att vi jobbar en 6 dag extra varje månad för att få ihop timmarna på ett år. Och naturligtvis inträffar den då sista "jobbperioden" innan jag ska på semster, så man verkligen är slutkörd innan semstern känns det som.

Osså måste jag nog fråga om ledigt så man kanske kan åka till Sundsvalls Gatufest! Skulle vara sjukt roligt eftersom jag aldrig har varit på den:) Osså har man ju lyxen att låna "styvsvärfars" lägenhet, så man slipper betala boende och skit:p

Btw, jag har KLIPPT AV MIG HÅRET:D Lite skönt eller?:P
Och vågat:)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0