Ett par dagar

Den här perioden av jobb tycker jag har gått förvånansvärt fort ändå. I morron är det onsdag, och sen är det torsdag och sen fredag, och då åker jag hem:D Men jag hoppas verkligen att den hemska blåsten har lagt sig tills dess. Med tänkte på att bilen min är ganska vindkänslig så känner jag på en gång om det är en liten vindpust bara:P

Tråkig dag på jobbet, hände inte så mycket, eller jo:P Jag och Carro tog och åkte på Konsum och gjorde lite prsikoll:P Det var lite roligt, med tanke på att dom hade varit typ 3 timmar tidigare och gjort priskoll:)

Saknar mina tre hjärtan. Min lilla Elivs och Bacardi. Mest saknar jag nog Andreas:) <3 Inte länge kvar nu:)


Bacardi
Bacardi Fisen.

Dagens bild är när Elvis var sjukt liten:)

Elivs "plutten".

Fan börjar känna mig hungrig, det kanske inte räckte med att äta några Nutellamackor till middag:P Får göra mig något innan jag lägger mig - annars kommer jag avlida i morronbitti:)

Ska få sällskap av Fanny medans jag tar nattciggen. Trevligt med lite sällskap:) Förstår inte att hon orkar stå med mig när jag röker:P Fast det finns ju inte så mycket folk att umgås med här, så man tar den chansen man får:P

//Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0