Jobbigt.

Det kändes riktigt jobbigt att jobba idag. Inte fysiskt kanske. Men psykiskt.
Riktigt jobbigt att åka från allt i morse. Kan vara för att jag känner att jag och Andreas har haft världens bästa helg tillsammans. Vi har hunnit med så mycket, men att vi ändå har kunna umgås tillsammans.

Har varit iväg och betalat och hämta ut forden från verkstaden i helgen med. Så nu är man fattigt oxå. Men vad gör man inte, har man bil så kostar det ju. Och jag skulle inte vilja vara utan heller.

Dessutom har jag äntligen köpt mig en skurhink och andra städgrejer, så slipper jag använda den äckliga skurmoppen som finns här. Dags efter en sisådär 10 måndaer:P

Har hunnit umgås väldigt mycket med famlijen med, var dit två gånger i helgen:) Riktigt härligt:) Synd att jag inte träffade Jenny bara:/

Fast att jag hämtade forden så tog jag Arne (gammbilen) upp ialf. För när vi hade hämta forden och skulle åka hem, så fick jag typ världens sladd på en RAKSTRÄCKA! Så jag kände att det var kanske bäst att ta Arne en gång till. Alltid lika kul att köra den:)

Kanske laga någon mat? Jag har korv, köttbullar och bacon, vad kan jag göra med de?:) Ge mig tips:)



//Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0