Tillbaka.

- Då var man tillbaka i Storvallen igen. Gick riktigt bra upp faktiskt. Jag körde ju gamla "Arne":) Kändes skönt med dom nya däckena om jag kanske hann köra i en och en halv månda innan jag köpte fården. Har lämnat in den på lagning. Så det var klar idag, men jag kunde ju inte vänta:P Så då blev de till att köra gammbilen min:)
Är så roligt med den bilen, den är 20 år äldre än mig och jag har nyss fyllt 20:) Det tycker jag är fränt:P Dessutom så har den bilen i princip enbart varit inom familjen. Och så ska det förbli med:)

Trögt på jobbet idag. Klev ju upp 7 och åkte upp hit och jobba till halv åtta. Så jag känner mig sjukt trött. Skönt att jag är ledig i morron. Funderar på att åka ner på bolaget och handla lite ifall det skulle bli något i helgen. Men det är ju de att - bensinen är ju så SJUKT DYR! Fan 13:85 typ! Så det kändes ganska dyrt att åka 12 mil för att jag "kanske" ska dricka i helgen.. Så jag vet inte. Men det skulle vara kul att hitta på något annat än att städa varje torsdag när jag är ledig:)

Kändes inge kul att åka i morse, ville verkligen ligga kvar i sängen och mysa med baby och katterna. Men ja, det är ju som dom säger - att det man inte har vill man helst av allt ha. Så känner jag varje gång jag åker upp.. Fast jag är grymt glad att Andreas var med mig hela tiden när jag jobba förra "perioden":)

Sängen nästa!

//Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0