Trevligt trevligt

Kom nyss hem efter en tur till familjen Rodin:) Så kul att dom heter som mig fast utan H:P Drack lite kaffe och prata bara strunt. Snoke visa sig sina roliga och finurliga "uppfiningar" och redskap:) Han är smart han:P

Och jag har kommit på ett ställe jag bara måste resa till innan jag dör, och det är Tjernobyl (stavningen?). Snoke hade vart där och visade bilder, och det är ju helt otroligt! Det är ju verkligen en helt övergiven stad, tänk er - I´am legend. Även att det sprang vargar och dovhjortar lite hur som helst där med. Det var hur coolt som helst att se bilder på de!:) Så det är mitt framtids resemål, synd bara att ingen vill åka dit med mig:/
Det var inte så dyrt heller att åka, det fick på 8 tusen för 3 personer. Tycker inte att det är så farligt ja.

Nej, Tjernobyl får det bli:) Och Snoke berätta att staden som man kom till först (som jag inte minns namnet på) var typ 3 ggr så stort än Stlm! Tänkt er de!

Idag har det varit en dag som jag har trodde skulle gå segt och trögt, men det var helt sjukt. Efter att jag hade haft lunch så gick dom 2 närmaste timmarna på ett ögonblick. Härligt var det, med tanke på att jag jobbade från halv 9 till halv 9.

Nu blire sängen för min del. Ska jobba i morron med.

//

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha du får åka med mej ;) vill också dit haha

2011-03-19 @ 00:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0