Fy fan dåligt.

Att jag är så dålig på att uppdatera:S Men men:P

Tänkte berätta att jag är kvar i Storlien. Men hoppas att få nytt jobb inom en snar framtid. Känner att jag är klar häruppe nu. Har ingen motivation till att göra saker bättre och så..

Men jo! Jag och pojkvännen har börjat med pulver diet:) Tredje dagen idag;) Han kör Cambridge och jag Nutrilett- blev riktigt överraskad över att smakerna inte smacka päckel.. Men dom var helt okej:)
Chokladen var ialf godare än blåbär, chokladen smakade inte lika fabrikgjord som blåbären:P

Trodde jag inte skulle klara av mer än typ två dagar, då jag praktiskt taget är gjord av Marabou(som killen brukar säga:P).

Det går bra ialf:)

//Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0